Background Image

Spolupráce s obcemi

Naše služba je tím nejlepším nástrojem a pomocníkem pro vaši samosprávu. Komunikujte i vy se svým občanem a přidejte se k dění ve vašem okolí.

Pokračovat

Pro starosty

V dnešní hektické době jsou na představitele obcí kladeny čím dál tím vyšší nároky. Starostové (případně pověřené osoby) se starají o chod obce, připravují dotace, komunikují s ministerstvy a kraji, chodí na různá školení, starají se o rozvoj obce, zabývají se právními náležitostmi, reagují na nově vznikající legislativní úpravy apod. K těmto nelehkým záležitostem samozřejmě patří i běžné věci jako údržba, sekání trávníků, ořezávání stromů, sklízení polomů, čištění kanalizace, řešení pitné vody, ale i takové ty lidské věci, jako třeba sousedské vztahy. Dnešní doba se vyznačuje zvýšenými požadavky na každého z nás a nedá se předpokládat, že by se tato situace nějak zásadněji do budoucna změnila. Naopak.

Služba vsekolem.cz pomáhá přetíženým zástupcům obcí a šetří jim čas. V návalu práce a povinností je bohužel komunikace s občanem mnohdy upozaděna. Není na ni čas. Přitom informovanost obyvatele o tom, co pro ně samospráva udělala nebo co pro ně chystá, je základním aspektem spokojenosti občana. Běžné cesty jako rozhlas, vylepování letáků, rozesílání mailů a podobně jsou časově náročnější, pracné a hlavně dnes již překonané.

Vsekolem.cz je tím správným partnerem zástupcům obcí v 21. století v nastolení elektronizace v komunikaci s občanem. Pro obce to znamená velké časové úspory. Stovky starostů po celé ČR využívají služby vsekolem.cz ke komunikaci se svým občanem a k informování širší veřejnosti, čímž dochází ke sdílení informací a zároveň ke zviditelnění dění obcím a městům v okolí.

Co námi nabízena služba pro obce zahrnuje?

Infopanel

Infopanel je vlastně rolující nástěnka. Výhodou tohoto jednoduchého panelu jsou malé rozměry, přehlednost a jednoduchost. Panel umístíme na stránky obce (nejlépe home page) a kdokoliv k vám na stránky zavítá, bude informován o dění v obci i okolí. Infopanel je nastaven tak, aby zobrazoval informace, události a zajímavosti v okruhu do 20 – 30 km od místa, kde je panel alokován (obvykle to bývá obecní úřad obce). Pokud zadáte informaci pouze pro svého občana, zobrazí se v infopanelu po vzoru úřední desky (vývěsky).

Sousedící obce a města mohou tímto způsobem mezi sebou sdílet akce a události. Panel je bezúdržbový, zákazník se o něj nemusí starat. O chod panelu i o data, která zobrazuje, se staráme my.

Zadejte název obce nebo města a infopanel vpravo načte záznamy z okolí:

Kalendář akcí

Náš kalendář akcí lze vložit na jakékoliv stránky ve grafice odpovídající stránkám obce. V porovnání s infopanelem nabízí kalendář akcí plný uživatelský komfort v obsluze i v zobrazování aktivit a zajímavostí. Využívá totiž celý prostor stránek. Návštěvník si nastaví kritéria vyhledávání a kalendář mu zobrazí seznam akcí, aktivit, událostí ale i zajímavostí z okruhu do 20 - 30km.

Sousedící obce a města mohou tímto způsobem mezi sebou sdílet akce a události. Panel je bezúdržbový, zákazník se o něj nemusí starat. O chod panelu i o data, která zobrazuje, se staráme my.

Mobilní aplikace ARTHUR

Váš občan bude mít ve svém mobilu informace o tom co se ve vaší obci i v jejím nejbližším okolí děje. Již mu nic neuteče a nic nezmešká. ARTHUR ho na jakoukoliv vaší akci aktivně upozorní.

Celorepublikový portál

Informace o vašich akcích se mohou (pokud si to budete přát) zobrazovat i na celorepublikovém portálu. Tímto způsobem oslovíte pro svou akci širší okolí.

Data našich zákazníků zveřejňujeme na portále planujvylety.cz. Služba planujvylety.cz je uživatelsky komfortní webová aplikace. Jejím úkolem je jasně a přehledně informovat uživatele o aktivitách a zajímavostech v okolí a to kdekoliv v ČR. Mimo to funguje jako plánovač, takže občanovi neunikne žádná zajímavá událost.

Zmapujeme katastr vaší obce

Součásti služby je kompletní zmapování katastru vaší obce. Vytvoříme mapu historicky, sociálně, turisticky i jinak zajímavých objektů i subjektů a zaneseme je do mapového podkladu. Součástí je příprava textových popisů, navázaní fotografií a zanesení přesných GPS. Celý proces samozřejmě podléhá schválení zákazníkem.

Data patří zákazníkovi. Dle svých potřeb je může využít i v jiných službách.

U nás neplatíte nic navíc

Cena služby je jednorázová, zaplatíte pouze jednou a naše služby používáte navždy a to bez dalších vynucených poplatků. U nás totiž platíte pouze za to, co využíváte. Další případné poplatky mohou přijít pouze v případě, pokud budete službu využívat nadstandardně nebo aktivněji. A to vždy na základě daného ceníku a jasných pravidel.

Vždy platíte pouze za to, co využíváte

Jak funguje financování služby, kterou budete využívat? Nahlédněte prosím do ceníku. Pokud si například zaplatíte Základní službu, v tomto balíčku dostanete 80 aktivních událostí. Při spuštění služby nastavíme počet záznamů na 80. Při zadání a zveřejnění každé akce, se od zůstatku odečte -1. Pokud se dostanete na 0, koupíte si balík dalších 100 aktivních záznamů. Cena je zveřejněná také v ceníku. Lehce se tedy dopočítáte celkové ceny naší služby a odhadnete na jak dlouho vám financování akcí vydrží.

Pokud ročně vytváříte velký objem dat a chcete je zveřejňovat, nastavíme cenu za zveřejnění akce individuálně.

Služba vás nebude nikdy omezovat

Pokud vyčerpáte aktivní události, nemusíte se obávat zablokování nebo omezení služby. Služba bude fungovat bez omezení i nadále. Nebudete moct pouze zadávat nové události. Aktivní události si můžete dokoupit později a podle potřeby.

Porovnání naší služby s konkurencí

Naše služba byla vytvořená tak, aby pokrývala veškeré požadavky na efektivní komunikaci s vašim občanem a okolím. Vzhledem k tomu, že na trhu jsou i další konkurenční služby, dovolili jsme si připravit srovnání s konkurencí. Klikněte na více.

Ceník služeb

Služba je navržena tak, aby vám šetřila čas a usnadnila komunikaci s občanem. Zároveň je to služba pro vašeho občana, aby vždy věděl, co se děje ve vašem okolí.

Nemusíte se aktivně podílet na výrobě akcí a událostí. Data z okolí pro vás připravujeme my a poskytujeme je v rámci služby. Jako komunikační kanál však můžete vsekolem.cz využít kdykoliv kdy bude potřeba.

Cena je jednorázová, žádné roční poplatky.

Infopanel nebo kalendář akcí na vaše stránky zapracujeme ve spolupráci s vašim poskytovatelem stránek. Případně vám budou k dispozici naši specialisté. Nemusíte se toho obávat.

Název služby Popis Mini služba Základní služba VIP služba
Počet aktivních událostí Počet akcí a událostí, které můžete vložit do naší služby. 25 80 140
Počet objektů zapracovaných při zmapování katastru vaší obce. Jakýkoliv zajímavý objekt nacházející se v katastru vaší obce zapracujeme do služeb vsekolem.cz, planujvylety.cz a ARTHUR. 10 20 40
Doba prezentace vaší obce v našich službách. Prezentace je časově neomezená, může se pouze měnit skladba dat podle reality. Do správy záznamů budete mít přístup vždy. neomezeně neomezeně neomezeně
Kde a jakou formou budeme informovat vás, vašeho občana a okolí o tom co se u vás děje?
Infopanel na stránkách vaší obce (na úvodní stránce tzv. home page) Občan přijde na stránky vaší obce a hned (na home page) uvidí seznam akcí a událostí, které se u vás v obci a v jejím nejbližším okolí dějí. ano ano ano
Úřední deska Úřední deska je umístěna na úvodní stránce obce. Je určena pro rychlé sdělení informace občanovi. Nikde jinde kromě vašich stránek se záznam nebude zobrazovat. ne ano ano
Celorepublikový portál planuvylety.cz Služba planujvylety.cz je portál určen pro plánovaní volného času. Na jednom místě přehledně zobrazuje akce, události i zajímavé objekty. Váš občansi může naplánovat výlety v širokém okolí. ano ano ano
Mobilní aplikace ARTHUR Informujete svého občana, co se ve vaší obci děje skrze jeho mobilní telefon. ano ano ano
Kde vás budeme prezentovat a jak budeme šířit povědomí o vaší obci?
Propojení obcí a měst z okolí s vaší obcí Okolní obce a města si mezi sebou sdílejí akce a události a zobrazují je navzájem na svých stránkách. ano ano ano
Celorepublikový portál planuvylety.cz I vaše akce a události se budou zobrazovat na portále planujvylety.cz, pokud si budete přát. Na své akce tak můžete přilákat návštěvníky ze širokého okolí. ano ano ano
Mobilní aplikace ARTHUR Kdokoliv, kdo přijde do vaší obce, uvidí všechna zajímavá místa, která se u vás nachází, včetně seznamu aktivit a akcí, které se zde konají. ano anoano
Další služby
Automatizované předávání dat zákazníkovi přes xml Pokud již zadáváte data na nějaký další portál, nemusíte je jinde zadávat vícekrát. Stačí je vložit jen jednou. Naše služba umí zcela automaticky data převzít nebo je naopak na přání zákazníka předat třetí straně. ne ne 1x
Automatizovaní přebírání dat od zákazníka přes xml ne ne 1x
Přístup do redakčního systému K dispozici vám je přehledný redakční systém, ve kterém máte pod vlastní správou všechny své události včetně statistiky návštěvnosti a využitelnosti dat. ano ano ano
Cena služby 9 890 CZK 14 890 CZK 49 890 CZK*

* cena je orientační a odpovídá velikosti města a typu vybrané služby.


Ceník aktivních událostí

Počet aktivních událostí 100 250 500
Cena balíku 2 500 CZK 5 750 CZK 9 990 CZK

V případě dotazů nebo zájmu o spolupráci nás kontaktujte na obchod@vlapon.com nebo zavolejte na +420 727 882 544.

Pokrytí naší služby

Starostové doporučují starostům

  • Se službou "Plánuj výlety" jsme maximálně spokojeni. Naši občané i turisté, kteří přijíždí do naší obce za kulturou, turistikou, nebo třeba jenom na návštěvu, si velmi oblíbili panel na našich webových stránkách, kde najdou stále aktuální informace o zajímavostech a akcích z celého okolí. Spolupráce s firmou Vlapon s.r.o., která službu technicky zajišťuje, byla naprosto bezproblémová a profesionální. Ráda tuto službu doporučím i ostatním.


    Jitka Voglová, starosta obce Srbské Kamenice
  • Jako předseda mikroregionu DSO Sever a starosta obce Jiříkov řeším i to, jak jednoduše, účelně a kvalitně informovat občany a turisty o veškerém dění v našem regionu. Do projektu ,,Plánuj výlety" jsme se zapojili v rámci kampaně, která probíhala na Děčínsku. Lidé a turisté si na nové panely na našich webových stránkách, ve kterých naleznou spoustu informací o dění v celém regionu,  rychle zvykli. Uvítal jsem především možnost propojit všechny obce a města v okolí mezi sebou. Díky automatickému sdílení informací mám jistotu, že nám, ani veřejnosti neuniknou žádné aktuální informace o událostech, akcích a zajímavostech v okolí. Služba nám byla zprovozněna rychle a vše proběhlo bez nejmenších problémů. Rád tuto službu doporučím i ostatním obcím a městům.


    Michal Maják - starosta města Jiříkov a předseda mikroregionu DSO Sever
  • Doporučuji službu „Plánuj výlety“ obcím i svazkům obcí. Je to úžasný nástroj k propojení vzájemných informací o akcích a atrakcích v regionu i mimo něj. Velmi účinné pro rozvoj cestovního ruchu a cena víc než příznivá.


    Květa Kubíčková - starostka města Vrbno pod Pradědem a předsedkyně svazku obcí BRUNTÁLSKO